Tiesitkö, että useimmat blogit epäonnistuvat? Ja tiesitkö, että liikenteen puute ei ole tärkein syy tähän yllättävään tilastoon? Jopa vilkkaasti liikennöivien blogien tiedetään epäonnistuvan, ja tässä artikkelimme tulee peliin. Olemme tuoneet esiin 4 yleisintä syytä, miksi blogisi todennäköisesti epäonnistuu, ja olemme myös tarjonneet jokaiselle sujuvan ratkaisun. Niin kauan kuin noudatat näitä neljää vinkkiä ja lisäät jatkuvasti tuoretta ja kiinnostavaa sisältöä, blogisi pitäisi pärjätä todella hyvin.
Ei sähköpostikokoelmaa
Huolimatta siitä, mitä olet ehkä lukenut, sähköposti on edelleen elossa ja voi hyvin, ja tämän tärkeän tosiasian huomiotta jättäminen voi laskea sinut kuumaan veteen. Jos sinulla on tuhansia uskollisia lukijoita, varmista, että keräät heidän sähköpostiosoitteensa periaatteessa. Koska miten voit tuoda ne takaisin blogiisi myöhemmin? Sähköposti on todellakin viestinnän perusta, ja sinun tulee todella tehdä parhaasi saadaksesi nämä tärkeät tiedot. Voit aina tarjota ilmaisen e-kirjan lukijoillesi, ja pian saat sähköpostit korvistasi. Käytä osoitteita lähettääksesi nopean ilmoituksen joka kerta, kun lataat uuden viestin, ja tulosprosenttisi nousevat sen seurauksena.
Ei yhteisöä
Jotta blogi olisi sekä terve että tuottoisa, sinun tulee olla tekemisissä vierailijoidesi kanssa säännöllisesti. Jos sinulla on paljon vierailijoita, mutta hyvin vähän vuorovaikutusta, olet pian vaikeuksissa. Ainoa tapa kasvattaa yhteisöä, joka viettää aikaa kanssasi, on luoda luottavainen ja avulias ympäristö. Ehkä viestejäsi pitäisi hieman tehostaa tai kenties voit antaa jotain ilmaiseksi?
Nolla persoonallisuutta
Kyberavaruudessa leijuu miljoonia blogeja, ja jos blogisi on vailla ainutlaatuista vetovoimaa, joudut pitämään ruuhkaa ennen pitkää. Lisää oma persoonallisuutesi sivustolle oivaltavilla julkaisuilla ja yhtenäisellä asenteella. Liian monet blogit käyttävät useita kirjoittajia, ja tulokset näyttävät laimennetuilta ja miedoilta. Niin kauan kuin pystyt hyödyntämään kykyjäsi houkutellaksesi lukijoitasi tavalla, joka edustaa persoonallisuuttasi ja brändiäsi, sinun tulee tarkastella korkeaa tulosprosenttia.
Epäjohdonmukaisuus
Muista, että blogisi on tarkoitus olla olemassa pitkään, ja siksi sisällön ja lähestymistavan on pysyttävä johdonmukaisina. Sinun on tuotettava tuoretta sisältöä säännöllisesti, jotta lukijasi alkavat odottaa tyyliäsi tavalla, jota he arvostavat. Sinun tulisi myös ymmärtää, että vain siksi, että lukijasi pitävät sisällöstäsi, se ei tarkoita, että voit säästää laadussa. Jos kirjoitat toronto-pohjaisten kuivausrumpujen korjaamisen ylä- ja alamäistä, muista noudattaa hyväksi havaittua strategiaa äläkä koskaan vain pumppaa pois tylsiä viestejä vain määräajan vuoksi.
Oletko valmis aloittamaan uudelleen?
Hei, sinulla on neljä tappavaa vinkkiä, joten palaa blogiisi ja laita se kuntoon!